Iš naujo pažinti  Anykščiai

Rugsėjo 17 dieną nuotaikingai nusiteikusių trečių, ketvirtų klasių mokinių būrys, lydimas biologijos mokytojos Almos Rukšėnienės ir istorijos mokytojos Giedrės Bazilevičienės, pajudėjo link Anykščių. Jau važiuodami autobusu susipažinome su Anykščių miesto etimologijos padavimais ir trumpomis istorijomis apie lankytinas vietas.

Pirmiausia aplankėme Puntuko akmenį, prie jo stabtelėjome kelioms minutėms nusifotografuoti. Čia pat ir įspūdingas Lajų takas. Jis medžių lajų viršūnėmis vingiuoja apie 300 metrų ir pasiekia iki 21 metro aukštį. Nuo šio unikalaus objekto matėme Anykščių šilelį, Šventosios upės vingius, lygumas aplink. Mokiniai aikčiojo nuo grožio ir įspūdingo vaizdo.

Susėdus į autobusą buvo pasiūlyta užsukti į Jono Biliūno apsakyme aprašytą Laimės žiburį, dabar J.Biliūno kapą. Prieš lipant mokytojos garsiai pajuokavo, kad ne visiems lemta pasiekti viršūnę – dalis gali pavirsti akmenimis. Statūs ir ilgi laiptai nepalaužė mokinių, jie ryžtingai užkilo į viršūnę, siekdami savo laimės ir nepavirtę akmenimis.

Dar vienas aplankytas objektas – Burbiškių dvaras.  Į patį dvarą neteko užsukti, bet apėjome vieną gražiausių parkų. Nuo parko pajudėjome į Antano Baranausko klėtelę. Klausėme gidės pasakojimo apie A. Baranausko gyvenimą, kūrybos metus,  išgirdome apie Antaną Žukauską – Vienuolį, rašytoją, išsaugojusį šią klėtelę ir įkūrusį muziejų.

Na ir linksmiausioji ir labiausiai laukta išvykos dalis – Kalitos kalnas ir vasaros rogučių trasos. Mokiniai leidosi ne po vieną kartą. Vasaros rogutės paliko didelį įspūdį visiems. Pabaigoje turėjome laisvo laiko pasižvalgyti Anykščių mieste. Mokiniai sakė, kad Anykščiuose tiek daug laiptų, jog net miesto prekybos centre „Maxima“ teko lipti kelis aukštus.

Ačiū mokytojoms, kad suorganizavo įdomią ir kupiną įspūdžių ekskursiją.